Evet sütünüz tazyikli geliyorsa gaz oluyordur. Geriye doğru yatarak emzirin ve memeyi makas tutuşu ile tutun. Önden biraz sağabilirsiniz önsütü. Bebeğinize yağlı ve daha besleyici olan aynı zamanda çok gaz yapmayan yağlı sütü emzirmiş olursunuz böylece. Önsütte su oranı daha fazla olduğu için tazyikli gelebiliyor. Merak etmeyin zamanla düzelecek. Bir memeden diğerine geçerken mutlaka gazını çıkarın bebeğinizin. Ya da kendi bıraktı diyelim gazını çıkarın öyle devam edin emzirmeye. Sağlıkla büyüsün