deli_bir_hatun yayın yapacak insana hemen inanılıyor ve söyleyeceği şeyler bekleniliyor ama karşı tarafa inanılmayıp inanılmaz bir nefret besleniyor gerçekten çok tuhaf….ben gözümle görmediğim şeye asla inanma Dilan Polat’ olsun Acun olsun ne bilim başka bir ünlü fenomen olsun hiç fark etmez yapmış yada yapmamis asla diyemem Allah’tan korkarım iftira atmaktan vs ama insanlar rahat rahat haram yemiş yok vergi vermemiş haram olsun bilmem ne neler neler nasıl boyle deniliyor aklım almıyor sizin için tek demiyorum az önce gördüm Dilan Polat’ postu sinir olacağımı bildiğim için hemen çıktık biri haram olsun yazmış???? Neyi ne kadar biliyoruz ki kolayca iftira atabiliyor insanlar ya….biri çıkıp su kadar vergi vermişler diyo diğer insanlarda zaten Dilan Polat’a olan nefretini kusmaya yer arıyor hemen vay vah haram olsun zıkkım olsun vs vs nerden biliyoruz ki? Kendilerinin o pırlanta dükkan mi denir artık ne ise açalı beş ay olduğunu ve beş ayda çalışmadıklari bir kazanç elde etmedikleri için aslında beş ayda olması gerekenden daha fazla vergi verdiklerini söylediler (tam net yazmadım merak eden dilanpolatkankalar) hesabına bakabilir….ha ben demiyorum doğru söylüyorlar aa bak vergilerini tam veriyorlarmış ama bunu diyemedigim gibi vergi vermiyorlarmis haram olsun da diyemem ki denmemeli de….. ve aynı zmanda ticaret yapan bu işten anlayan insanlar hep söylüyor bir çokk belki binlerce insanın vergi kaçırdığıni tam vermediğini vs kim bilir vergi kaçıran ne kadar insan,fenomen var neden onların ki böyle araştırılmıyor da Dilan polat sadece bunu düşündünüz mü? Kadın ölen anne babası çocukları üzerine yemin etti bizzat haraç isteyip eğer para verirseniz bu haberler son bulur demiş insanlar….buda net doğru demiyorum ama hep mi bu kadın kötü karşı taraf iyi bu kadar nefret etmemeli kindar olmamalı insan ya