Merhaba hanımlar bende 4 ay önce doğum yaptım çocuklarım kuvezde kaldılar eve çıktıgımın ükünci günü bi kaşıntı bi kaşıntı bütün hayatımı etkiledi ve ben 4 Aydır kaşınıyorum geçen hafta Dr gittim urtiker dabaz kurdeşen olmuşsun dedi bana 3 tane kortizonlu iğne verdi çok rahatladım bütün alerji kan idrar testleri yaptı birşey çakmadı ama bu son 4 gündür yine feci şekilde kaşınıyorum dev hastanelerinde randevu yok özele gittim 15 dk muayene ve test ücretlerine 4300 ₺ para verdim şaka gibi