Canselasr En son 14 ağustos da adet oldum ve bir daha olmadım sonra test yaptım negatif çıktı belki yenidir kan vereyim onda da değerim 0 çıktı ama hala hasta olmadım adet söktürücü kullansam mı sizinde başınıza geldımı böyle bi durum?
Visnelivotka Canselasr Başımdan hiç eksik olmuyor sağolsun bu durum. Dr doğum kontrol hapı verdi ama oda çok kilo yapıyor kullanmadım 1 aydır yine olamadım yine aynı adet gecikmesi yaşadım hayatım boyunca her zaman böyleydi bıktım valla ben bi çözüm bulamadım
B1elf Canselasr normal adet döngüsü 28 gündür ama 15 günde bir olmasida 48 günde bir olmasida normal kabul edilir demişti doktorum 48 aşarsa gitmelisin kaç gün oldu ben hesapliyamam şimdi 😂
Bir_bebek_bir_anne Canselasr geçen ay 15 20 gün gecikti nerdeyse şiştim de şiştim bi türlü olamadım iki beden büyük pantolonlarım tam oluyordu o derece neden bilmiyorum stres yapmam gereken bir durumda yoktu yani bence doğumdan sonra hemen düzene girmiyor ben 7. Ayda falan tekrar adet görmeye başladım 6 ay oldu neredeyse arada bir düzen şaşıyor hala
Peripellaa Themom00 aynen canım bende hala olmadim 10. Gundeyim hastaneye geldm bende sen bir ilaçla mi oldun nasıl oldun
Alpannesii1301 Themom00 ne kadar sürdü gelen regliniz kısa mi normal mi ? aynı durumu bende yaşadım 16 gün geciktim 2 gün sürdü bitti test yaptım negatif sebebini merak ediyorum doktor randevusu aldım
Themom00 Peripellaa hiçbir şey bekledim valla baktım kanda çıkmıyor hamilelik kesin yok bende takmadım kafaya stres yaptıkça gecikiyor bence umursamayı bıraktım ve oldum 😅
Peripellaa Themom00 aynen canım stres olabilir hiç gecikmezdi hamilelik de yok şükür darisi başıma inşallah🥰
29eela Meraba acaba sezaryan olup aradan 2yil geçmeden hamile kalan varmi tekrardan bide sakıncası oluyormu kızlar
Peripellaa Canselasr bende oldum canım ama enteresan bı şekilde bu defa eski yoğun kanamam yoktu bugün dördüncü günüm bitti gibi bişey anlamadım yani
Themom00 Alpannesii1301 tam 16. Günde oldum 5 gün sürdü her zamanki gibi bir adet geçirdim havalardan sanırım bilemiyorum kan ver istersen ben tam doktor randevusuna gideceğim günün sabahı oldum bide bende randevu almıştım 😂
Themom00 Canselasr of 50 gün ben iyice kafayı sıyırırdım 😅 16 günde 2 kere kan verdim üstüne kadın doğumdan randevu aldım işte duramadım çok şükür kadın doğuma gideceğim gün adet oldum
Alpannesii1301 Canselasr valla bişey diyimmi bende yarın gidip sağlık ocağına kan vermeyi düşünüyorum hastane randevusunu bekeleyemicem gibi çünkü netten araştırdım yerleşme kanaması veya üstüne görme gibi şeyler yaziyo bı korkmadım değil benimde hafif kanama gelip kısa sürdü 🙄
melikeaa Canselasr bebeğiniz kaç aylıkken gecikme yaşadınız benm başta düzenliydi 6.5aylık 14 gün gecikti
Canselasr Themom00 bende 2 günde bi verdim bilet çikmadı sonra hasta oldum ama açık renkli ve kahverengiye döndü