mavi676_
Ben alıştıysam herkes alışır. Benim uykusuzluğa asla tahammülüm yoktu ama alışıyorsun zamanla. o zamanlar ben eşim işten gelince bebek ne zaman uyursa o zaman uyuyordum saat farketmeksizinki geceye ve gündüze enerji topluyordum 1 2 saat eşim bakıyordu çocuğa o şekilde idare ettik. Sonrasinda düzen oturdukça gündüz hiç uyumadım. Kızım 10 aylık hala onu yatırdığım gibi bende uyuyorumki gece uyumazsa en azından biraz uyumuş oluyorum. Gecede bazen eşim devralıyor sağolsun işe gitmeden 1 2 saat o bakıyor ben yine uyuyorum. Bu zamanlara geldik. Eş desteği annenin dinlenmesi konusunda çok çok önemli. Yoksa ne bebeğe ne eve ne kendine verimli olamıyor insan