Hayatiseyretmeyegelmisim Aklınıza düşünce, canınız çekince napiyorsunuz? Bırakalı coookkkkkk uzun bir döneme girdim ama arada aklıma düşmüyor değil 🥲 bir fırt çeksem devamı gelecek gibi 😂😂 Zaten zor bıraktım aman offfff ….
Snglkargc_0107 Hayatiseyretmeyegelmisim bu aralar aynı durumdayım hamile olduğumu öğrenince bıraktım ama bazen çok gerginlesince bi fırt mi acaba diyorum sonra unutuyorum😄
uynakbalina Hayatiseyretmeyegelmisim hamileyken bıraktım ama kardeşim vefat edince tekrar başladım, herşey o bir fırtta zaten o gün içmesem bir daha içmezdim teklif edende eşimdi
Masmavii Hayatiseyretmeyegelmisim Kendimden geçtim bırakmaya çalıştığım dönemde ve eşim en son üzerime paketleri fırlatmıştı maalesef yardımcı olamayacağım 😂
Hayatiseyretmeyegelmisim atlassmoms gel yanıma bırak gel 😂😂 offf arada bir canım çekiyor hele bugün 🥴 niye arada geliyorlar bana çevremde içen de yok ne aile ne eş 😏
Laden Hayatiseyretmeyegelmisim kız kendim içerken nasıl destek olayım😁 şu hayatta en keyif aldığım şey sigara olabilir. En büyük keyfimide bırakamam. Çoğu sigara içen bırakmak ister ben istemiyorum bile😁
Hayatiseyretmeyegelmisim Laden ben peynir ekmek gibi yerdim bırak içmeyi gece uykudan kalkardim onun için 😂😂 offf bıraktık da giriyor işte arada aklıma ağzım şapirdiyor canım çekiyor 🤣🤣🤣
Sumeyye_topal Laden katılıyorum benimde en keyıf aldıgım şey sigara. Gün sonu kızım uyuyor okkalı bi kahve birde sigara mis gibi oluyor ya 😂
Hayatiseyretmeyegelmisim uynakbalina benim eşim içse ben kesin yine başlarım ya kesin 😂 ağzına bile sürmemiş bir kere Nasıl içeyim o icmezken 😆 evde 3. Dünya savaşı çıkabilir 🤣🤣🤣🤣🤣
Laden Hayatiseyretmeyegelmisim babamda kalp krizi geçirdi mecbur bıraktı birkaç yıl oluyor. 2 paket içerdi günde. Kızım bazen rüyama giriyor sigara içiyorum rüyamda çok özledim diyor😁😁 Bence hiç bulaşma tekrardan. Hem sağlığına hem kesene zarar boşver🫶
3ccukannesi Hayatiseyretmeyegelmisim nasıl bıraktınız peki bende gece uykudan kalkınc aklıma düşüyor içmeden yatamıyorum
uynakbalina Hayatiseyretmeyegelmisim içmiyorsa içme kuzu, eşim içmiyor olsa bende içmem paket taşımıyorum içmemek için ara dere aklıma geliyor onda da eşim evde olunca bir iki tane içiyorum herşey o bir tane ile başlıyor işte
Hayatiseyretmeyegelmisim Laden bulaşmak istemiyorum da işte aklıma düşünce 😆😆 nikotin isteğini patlıcan ile bastırın canınız çekince patlıcan yiyin diyorlar ne kadar etki eder bilemedim 🤣🤣🤣
Hayatiseyretmeyegelmisim uynakbalina içmem zaten ben en iyisi patlıcan yiyim 😆😆 nikotin isteğinizi onunla bastırın diye bir yazı okudum bir kilo yesem geçer zaar isteğim 😆😆
Masmavii Hayatiseyretmeyegelmisim Onun sigara içtiği belli başlı tarihler var. O günlerde gerçekten sigara yaktıracak günler.. Normalde de aşırı üzülmesi ya da aşırı aşırı sinirlenmesi gerekiyor içmesi için. Öyle her gün beş tane, on tane, bir paket içmez. Ben paket bitirenlerdenim 😅