Esrayvz61 poyrazssmomms Akşam uyumadan önce sadece yarım saat izlemelerine müsade ediyoruz onun dışında gündüz evde tv açmayiz bebeklerim 21 aylik aslinda bizler televizyonla büyüdük 😊
Atabebekk poyrazssmomms valla 3.5 aylık bebeğim telefon tv dikkatini çekiyor kapatınca ağlıyor erken alıştı
queen_mom Şu TV izletip izletmeyen annelere laf çarpanları anlamıyorum. Hayır yani izletiyorsun madem bunun doğru olduğunu düşünüyorsun niye izletmeyenlere yok mükemmel anne yok sanki telefonda görüntülü konusturmuyorlar bla bla… bence bunu yapanlar vicdanını rahatlamaya çalışıyorlar kendileri de biliyor yaptıklarının doğru olmadığını. Lütfen izleten izletsin izletmeyen izletmesin.Nedir bu TV muhabbeti.kizim 10 aylık sıfır ekran .çok yoruluyorum ama çocuğum için değer . Evet mükemmel anneyim evet ödül verecekler!
Zeliff queen_mom +1 iki tarafta birbirine saygı duymalı herkesin kendi bileceği iş. Şu en mükemmel anne sizsiniz muhabbeti cidden baydı
aysuuyenihayat poyrazssmomms ben de baktırıyorum gün içinde. Her ne olursa olsun herkes ne çektiğini kendisi bilir. Benim bebeğim asla duran bi bebek değil sürekli kucakta gezinmek ister e bu her zaman mümkün olmuyo bende oyalansın diye açıyorum
Mirabia poyrazssmomms zor durumda kaldığımda açıyorum duşa girdiğimde vs ama genelde zeka kartları oluyor onları açıyorum tvde görünce konuşuyor bağırıyor oyalanıyor bi 15 dakika falan
Birdunyabircennetannesi poyrazssmomms Kaç aylık? 28 aylık Her gün olmamak şartıyla bazen kısa süreli açıyorum o da iş yapmak için değil Bazen gerçekten bunalıyorum ve durmayacak haldeyse açıyorum
Nacikkk poyrazssmomms bebeğim 6 aylık o uyanıkken asla bir iş yapmıyorum onunla birlikte vakit geçiriyorum bu günler geri gelmeyecek diye düşünüyorum o yüzden bebeğimle doya doya vakit geçiriyorum
Beybisibeybisi poyrazssmomms 1.5 yaş izlemedi hiç sabah kalkınca kahvaltıyı hazırlarım kahvaltı yaparken öğleni hazırlarım uyurken de akşam yemeği başka iş yapmıyorum bardak diye tutturduğu için su bile içemiyorum bazen çünkü gölge gibi peşimde
Zera poyrazssmomms 3 yasina kadar hic izletmedim her isimi beraber yaptim bir elimde oglum bir elimde supurge yaptigin gunleri biliyorum. Yapayalniz buyuttum kapisini calacagim Turk bir komsum bile yoktu. Suan 5 yasinda sabah yarim saat aksam yarim saat izler baska da yok.
gly57 35lavanta uzmanların görüşü bitmez tatlım. 😀 her önüne gelen uzman😀 uzmanlara göre mama da kötü, kilolu hamile kalmak kötü, 5.ayda ek gıdaya başlamak da kötü, 6.aydan önce su vermek de kötü bitmez yani. o yüzden uzman benim 😀
35lavanta gly57 Evet bu saydıklarına bakılırsa tek uzman sensin gerçekten🙄 zira böyle diyen başka bir uzman yok Tatlım
Zeliff poyrazssmomms ilk aylarda ne iş yaparsam onuda yapışığımda götürüyordum. İki yaşından sonra kısıtlı şekilde açmaya başladım. Ha bu 2 yaşına kadar hiç açmadığım anlamına gelmiyor arada sırada çok nadir açıyorduk yine ama sürekliliği yoktu. 3 yaşına girecek birkaç ay sonra bu ara çok istiyor kitap boyama oyun hamuru vs oyalamaya çalışıyorum. Ben kahvaltı hazırlarken veya bulaşıkları hallederken izliyor ama. Onunla yapabileceğim iş olursa yanımda gezdiriyorum yine. Bebeğiniz küçükse fazla maruz bırakmamaya çalışın derim hiç bir şey değilse gözlerine zarar🌼
Zeliff Ahsenlivaninannesi TV den kolay uzaklaşabiliyorlar atıyorum parka gidersin başka odaya gidip oyun oynarsın vs. Ama telefon cidden bağımlılık gibi oluyor vermemeye çalışın dediğiniz gibi. Benim kızım telefonu sadece iletişim aracı sanıyor 3 yaşına girecek. Ortada bıraksam bu ne diye alıp bakmaz. Kuzenlerimle bir araya geldiğimizde onların çocukları ağlıyor sürekli telefon diye bizimki hiç oralı değil. Bu durumdan çok memnunum