Kızlar bebeğimin iki topuk kanı sonucunda kistik fibrozis değeri yüksek çıktı sonra tekrar kan verdik yine yüksek çıktı ve ter testi istediler ter testini yaptırdık negatif temiz çıktı. Hastanedeki doktor negatif çıktı bundan sonra birşey yapmamıza gerek yok dedi çok sevindik. Kendi doktorumuza gittiğimizde test yanlışlık gösterebilir dedi o zaman neden yapılıyor bu test neden isteniyor anlamadım. Ter testi kesin sonuç verir mi bilgisi olan ya da yaptıran var mı. Kafam allak bullak oldu neye inanıcağımı şaşırdım üzüntüden sütüm azaldı artık.