İshal ve kusuyorum diye dün gittim serum aldım 2 tane kan alındı doktor dedi kimseye geçmesin serum almalısın tamam dedim kan alındı enfeksiyon çıkmadı ama bacaklarım ağrıyor belim ağrıyor Ardıç’ı dahil kaldıramıyorum annem yan yatırıyor emzirip veriyorum ne yersem çıkarıyorum demin çıkardım rahatladım ıshalim aynı muz leblebi soda limon ayran patates haşlamasın şeftali su içiyorum hemen çıkarıyorum yarım saat sonra ne yapcammm Allah aşkına emziriyorum çocuklarıma dünden beri bakamıyorum ağlayıp duruyorum sağolsun anneme geldim babam kızımı dışarı çıkardı annem küçük oğlumla ilgileniyor ben ne yapsam özele de gittim kafayı yicemmm