Kızlar ruj sürerken kalıcı ve kusursuz görünmesi için napıyorsunz benimkisi kuruyor pütürleşiyor bide iç dudakla fark oluyor içinin ıslaklığı ve dudağımdaki ruj yarı yarıya oluyor anlamıyorum yani ruju güzel görünen bayanları tebrik ediyorum cidden benimkisi bozuluyor hemen öncesinde fırçalıyorum da dudağımı anlamadım markası da kötü değil maybelline var mı öneriniz