Lalexx 2. Test içinde aradılar bizi tsh yüksekti. Onun doktoruna yönlendirdiler detaylı gidin gösterin diye. Profesöre götürdük komple bütün kontrollrini yaptırdık o kadar korktuk ki ne var ne yok diye doktor çok şükür her şey yolunda bii sıkıntı yok test sonuçlarını bebek olarak değil büyük birine göre değerlendirmişlerdir dedi. Herşey normal olması gerektiği gibi dedi. Ömrümden ömür gitti ama ne kadar korktum ağladım.. Tekrar sağlık ocağını aradı eşim siz sorun var dediniz yanlış bakmışsnz vs dedi kusura bakmayın diyip geçiştirdiler. İçiniz rahat olsun Allahın izniyle sizinde temiz çıkacaktır inşaAllah sonuçlar. Çok küçük olduğu için ilkinde yanlış çıkıyormş genellikle ama bizim 2 kez olunca.. Rabbım sağlıkla büyümelerini nasip etsin kimseyi evladıyla imtihan etmesin Allahım