direnim_ oğlum 4 ay 10 günlükken çıkardı gorumcemin kızı ise 3 buçuk aylıkken çıkardı. Oğlumun da kızımın da belirtileri ise aşırı derecede salya akmasi,ellerini ısırması, birseyi eline verdiğimde o kadar sinirle ısırıyordu ki kendi cani aciyordu. En son belirti ise çok huysuzlandılar, sonrası ise diş oldu😄 olmaz demesinler yani çıkıyor valla.