Oglum 3,5 yasindan beri servisle gidip geliyor. Yurtdisinda yasiyoruz biz Turkiye’de nasil bilmiyorum ama burada servisler cocuklara gore daha kucuk koltuklu ve cocuklara gore kemerli. Servise oyuncak dahi almiyorlar. Ilk zamanlar ben de tedirgindim ama zamanla ve gordukce alistim.