Arkadaşlar dün gece başlayan yüksek ateş ve sürekli acıyla inleme sonucunda doktora gttik sadece ağız ve boğazlarına yayılmış bir mikrop aldığını düşündü tedavi başladı ama akşam olunca ellerine ayaklarına ve vücuduna yayıldı hastalık el ayak ağız sendromu olduğunu ve aynı hastalığı geçiren bir çocuktan bebekten kaptığını söyledi ne öyle bir ortama girdik nede çevremizde çocuk var🤷🏼♀️Aklıma gelen tek şey aile sağlığında ortak damlatılan çocuk felci aşısı nasıl böyle tedbirsiz olunabilir daha kaç bebeğe bulaştı yada bulaşacak sizlerde çok dikkat edin ortak damla aşılarda aman diim😣Tedavimiz planlandı ama tecrübeli olan annelerden bilgi almak istiyorum bizi neler bekliyor😞