Tcantekin Merhaba herkese, bebeği 4 aylık 7,5 kilo 67 cm. Herkes çok zayıf diyor, sizinkiler ne kadar?
2prensannesi03 Tcantekin 4 aylıkken 6300 dü canım oğlum senin bebeğin zayıf felan değil şuan 15 aylık 10 kilo 🤗Yeterki sağlıklı olsunlar ❤️
Anneoldumm_ Kesinlikle zayıf değil benim bebeğim de 4. Ay aşısını yaptırdığımzda sağlık ocağında tartılmıştı 7400 Gr ve hemşire kilosu gayet iyi demişti. Etrafı dinlemeyin lütfen
Mellymel Bebeğim 4 ay 12 günlük 7.160 kg çıktı bugün çıplak şekilde boyu da 63 cm. Sadece anne sütü ile ve tam tersi doktorumuz çok iyi olduğunu söyledi. Görünüşte de tombik bi bebek kimseyi takma doktorun ne diyorsa o
snssnm 7100 kg 65 cm 4. Ay 6 günlük oğlum Sizinki de maşallah iyi yani zaten bu aylardan sonra az az kg alımı olurmuş
Tcantekin Evet kilosu iyi diyor doktor. Dakat görünüşte zayıf gözüküyor. Sadece anne sütü alıyor. Doktor kilosu yerinde demesine rağmen insanlar mama ver zayıf diyor. Ben işin içinden çıkamadım :(
Cennetinsusu Tcantekin Boyu uzunda ondan öyle görünüyordur annesi sütünüz yetiyorsa mamaya gerek yok ki
eylul17 Sonsuz32 doktor kilosuna ne dedi acaba benim kızımda 20 aylık daha olmadı 12 gün falan var 12.5 kilo sizce nasıl
masterofmommy Kesin herkes zayıf diyordur. Bitmedi şu herkes zayıf diyor diyerek kilolu çocuklarınızı alttan altta tatmin olmak icin post açtığınız. Sizin kaç ayda kaç kilo olması gerektiğinden haberiniz yok mu? Persentil tablosu diye bir şey duymadınız mı? Doktorunuz gayet normal hatta ortalamanın üstünde olduğunu bilmiyor mu? Biraz samimi olun ya..
Tcantekin masterofmommy dktor ayda yarım kilo alsa da normal diyeceğim diyor. Bebeğimin kilolu değil sağlıklı büyüyememesinden korkuyorum. Aç mı kalıyor diye ??
2prensannesi03 Tcantekin Olabilir canım ama inan bana kimseyi takma kafana yeterki bebeğin sağlıklı olsun ❤️
masterofmommy Tcantekin doktor normal diyor yarım bile alsa iyi diyor o halde nasıl aç kalmasindan korkuyorsunuz anlamadım? Nasıl bir mantik? Ayrıca kilo alan alan çocuk nasıl aç kalıyor olabilir? Sorunuzda hiç mantık yok yani apaçık tatmin olmak için açmışsınız postu. Çok zayıf diyorlar bilmem ne diyerek.
gly57 Tcantekin ahaah maşallahı var kızım 6 aylık 7 kg 66 cm anca oldu 🤣 herkes her telden çalıyor dinleme boşver kimseyi.