nino33 bizim 5 günlükken 15.9 idi değer. Doktor hep 10’un altına düşsün diye bekledi, gün aşırı kan verdik. En son 21 günlükken 11.9 olduğunda artık uzamış sarılık tahlilleri yapıldı ve temiz çıkınca da tekrar kan istemedi doktor. Yani doktor kan bastırırken hep diyodu ki 10’un altına düşmesi gerekiyor önemli olan o.