Kızçeler merhaba, 57 günlük bir bebişim var, günlük çiş sayımız gayet güzel ama kakamız 3 günde 1 kez falan, daha önce günde 4 veya 5 kez kaka yapan bebeğim şimdi çok zor kaka yapıyor gibi geliyor, malum ilk bebiş olunca gazı yok ama eminim çişidi normal, kakasını yapması için ne yapmalıyımmmm tecrübeli annemlerimm 🩷🫣