969623 kolay olduğunu söyleyemem hem ben sezaryendım ve çok ağır geçti. Allah razı olsun eşim yardımcı oluyordu işten geldikten sonra. Şöyle anlatayım benim kızım doğduktan 3 gün sonra sarılık oldu şükür hastanede yatmadık ama o yüzden acıkmasını beklemeden 2 saatte 1 bazen saat başı sürekli emzirdim, uyanmıyordu sarılıktan zorla uyandırdım ama 2 ayda geçti sarılık. Gazı vardı ama öyle çok değil biogaia gaz damlasını kullandım faydasını da gördüm ve sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmadım gaz yaptı çünkü. Bazen öylesine ağlardı susuturamazdım oturup bende ağlardım 😅 derken zamanla birbimizi anladık ve şimdi 5 ay 25 gün oldu bile. Zaman çok hızlı ve emin olun o günler geçmeyecek zannediyorsunuz ama geçiyor. Sadece biraz sabırlı olun. 🐣🌸