İşe geri döndüm 2 ay olacak. Bebeğime kayınvalidem bakmaya başladı. Oğlum bugün tam 9 ay 22 günlük. Kimin kim olduğunu yeni yeni bilmeye başladı. Baba nerde, dede nerde diye sorunca o kişiye bakmaya başladı. Fakat anne nerde diye sorunca kayınvalideme bakıyor. Kayınvalidem zaten her fırsatta oğlum benim oğlum benim çocuğum annemmm annemm diye seviyor. Ben evdeyken çocuk ağlıyor o koşuyor. Ağlayan çocuğu kucağımdan alıyor. Yani oğlum onu annesi bilmeye başladı.
Sizden fikir istediğim konu şu:
Bu durum çok canımı sıktığı için işi bırakmayı düşünüyorum. Belki evden çalışabileceğim bir şeye yönelirim. Alanımda 6 yıl tecrübem var, belki kreş çağına geldiğinde iş arayışına girerim. Bilmiyorum. Siz olsanız ne yapardınız?