Elifumay_devrilmez66 Merhaba arkadaşlar doktor 4 tane damla yazdı bağırsak düzenleyici hangisi alıyım sizce Enterogis Enterogermina Maflor Reflor
Elifumay_devrilmez66 Sdfky sürekli kullanmak gerekiyo mu bizde bağırsak enfeksiyonu varmış onun için yazdı doktor
Sdfky 5.aya kadar hergün kullandım. 3×8 şeklinde biz kabızlık için kullandık. EK gıdayla birlikte düzene oturunca bıraktık.