Ceydizen ben açmıyorum, bebeğim eşim ben kendi iş yerimizdeyiz sürekli bazen açıyorum ama izlemiyor bile daha çok oyuncaklarıyla oynuyor.
Evet doğuştan gelen bir şey, bu akıllı telefonlar ilk çıktığında 6 aylık bebeler reklam atlıyor diye millete şov yapıyordu insanlar ve hiçbir şey olmuyordu ne olduysa 2 3 senedir var. Benim ablam çalışan anne kaynanası bakıyor Allah razı olsun ama kadının evde 4 bekar çocuğu var eşi var işi gücü var evde sürekli yemek temizlik yapıyor ve yeğenim sürekli telefonda, benimle görüntülü konuşurken beni kaydırmaya bile çalışıyor hatta 😅 ama soracak olursanız çoook zeki bir çocuk 15 aylıktı konuşmaya başladı 11 aylıktı yürümeye başladı komple (9. Ayından beri tutunup kalkıyordu) öyle cümleler kuruyor ki şaşırırsınız, ahtapotun kolları var bile diyor çok komik bir şekilde 😅 yani takmayın bee. Dikkat edin tabi ama çok korkmayın, sadece risk agresif oluyorlar ve iştahsız oluyorlar.