Valla bu konulu tartışmalara çok ayar oluyorum bebeğim daha çok küçük yazmayayım yazmayayım diyorum ama sonrada sinirden duramıyorum. Aynı apartmanda 2 tane yeğenim büyüdü. Biri şuan 8 yaşında diğeri 4 yaşında. 8 yaşında olan yeğenim televizyon videolarıyla büyüdü. Yemek yerken canı sıkıldığı zaman istediği zaman. Kreşe giderken 5 yaşında kendi kendine harf videolarını izlerken okumayı öğrendi 8 yaşında birinci sınıfa yeni başladı okumayı da yazmayı da 3 yıldır biliyor ve bazen öyle sorular soruyor ki bilimsel ben bile cevap veremiyorum. Bebekkende gelişimi hep önceydi yürümesi konuşması iştahı. Tabi ki sabahtan akşama kadar karşısında oturtmak doğru değil ama hiç açmıyorum, televizyonun ne olduğunu bilmiyor, bilmem kaç yaşına kadar açmayacağım vs gibi kesin çizgiler bana çok saçma geliyor affınıza sığınarak. 4 yaşında televizyonun t sini bilmeyen günde 5 dakika bile izlemeyen diğer yeğenimin ise gelişim geriliği sorunuyla rehabilitasyon merkezlerinde geziyor. Orası hiç belli olmaz, yok Tv izlemek otizmi arttırır tetikler içine kapanır bilmem ne. Yahu her şeyin fazlası zarar yemenin, içmenin, gezmenin, uyumanın. Her şeyin bir sınırı var ama kesin çizgisi olup linçlemek için posta girenlere acayip kuruluyorum çünkü gözümün önünde 2 çocuk var lütfen artık bebeğin gelişimini televizyona bağlamayınnn😂😂