[silindi] Esrayildizmira doktoruma doğumdan hemen sonra sormuştum ağda yapabilirsin sıkıntı yok demişti
Glycn Benim de akintim devam ediyor sari bir akinti şeklinde çok az geliyor hala ve bende bunu merak ediyorum reglken agda yapilmaz diye biliyorum çünkü 🤷🏻♀️
Zhdsgn Benim reglim bitti hemen yaptım ağda yaklasik 40 gün sürdü zaten gelmedi bida zaten 40 günün sonuna dogru günlük pet kullandım çünkü gelmiodu duş alın gidin gelmez zaten
canyarim @Esrayildizmira kanamana baglı o canım ben tam 40’ım bitti 2 gün sonra mı ne gittim sıkıntı yaşamadım
[silindi] Gencanne19 kanamam bitince yaptırdım bir sorun olmadı ama benim dikişim yok tel vardı bende
Nlngucluel Esrayildizmira 40 günden sonra yaptım cnm dikis yerine bir parmak kadar yakina kadar yaptır değdiği zaman çok acıyor benim öyle oldu