queen_mom bugun tam 10 aylik oldu. Bağırmak arti bir de resmen sinirleniyor herif ya. Ellerini yumruk yapıp kendini sıkıyor istediği bir şey olmayınca. Ve sürekli çığlık çığlığa. Dogru düzgün uyumuyor hep kısa uyku, ee uykusunu alamayınca da uyandıktan 1 saat sonra yine uyku krizi basliyor. Ya bir de oğlum maksimum 2 saat keyifli duruyor sonra yine uyku , esneme vs. Sizde de böyle mi?3 4 saat uyanik kalabiliyor olması gerektiği yazıyor nette. Hep uykusu var ama hiç uyumak da istemiyor