Gisemm Arkadaşlar bugün kalça çıkıklığı ulturasyonumuz vardı ve doktor sağ beta 58 sol beta 55 olup kalça çıkıklığı olduğunu söyledi kızım 2 ay 1 günlük böyle olup bebeği düzelen varmı ???
Nulufer25 Gisemm canım telaş etme muhtemelen 1 yada 2 ay sonra gene getir demiştir doktorun sıkıntı yapma götür çocuğu tekrar. Kalça filmi çekerken çocugu düzgün tutmadıysanız filmde öyle görünmüş olabilir
Mltmokty Gisemm bu durumda tüm doktorlar çift bez öneriyor ve kullananların hepsi hemen hemen düzeliyor canım
FatosLidya Gisemm Bizimde değer 59 çıkmıştı çift bez önerildi kullandık haftaya gidicez tekrar bakalım
Mucizemveben [bilinmeyen] geçmiş olsun hiç belirtisi var mıydı ? Salı günü bizimde var da kontrolümüz
Gisemm [bilinmeyen] doktor mu önerdi çift bezi yoksa siz mi yaptınız yarın başka hastahanede randevu aldım tekrar baktıracam
aysegul benim kizim 40 gunlukken gelismemisti cof tbez kullandim dun bakildi 2 aylik olduk col sukur sikinti yok dedi duzelir yaa dert etme.doktoruna sor cift bez der herhalde
Gisemm aysegul doktoru çok umursamadı kalça çıkıklığı var dedi 1 ay sonra gel tekrar bakalım dedi ne yapacam bende bilmiyorum
Gisemm [bilinmeyen] biz de yarın başka doktora gözükecez şimdi burdaki doktorda yok derse bende napacam kime güvencem die düşünüyorum
Gisemm Nulufer25 ulturasyon cekildi dediğin gibi kızım sol ayağını çekerken biraz canlandı acaba ondan olabilir mi
Asya4309 Eskiler bebeği ters yatırıp bacaklarındaki çizgiler simetrik mi diye bakarlarmış öyle anlarlarmış kalça çıkıklığını 🤣hadi bebekleri yüz üstü yatırıp bakın bakalım 😛😛😛😛 tabi şimdi teknoloji var ☺️
haticemm Bir ayda biraz sorunlu gibi gözüküyor benim kizimada doktor öyle dedi 2 aylık olunca tekrar bakıldı sorun yoktu çift bezle düzeldi
Gisemm FatosLidya bize neden bişey önermedi doktor tekrar 1 ay sonraya gel dedi onu anlamadım bendebl bugün tekrardan baska hastahaneye goturucem bakalim bu doktor ne diyecek