Momyfat93 MomsMeteor şakaklarda çöküklük ve başına yukarıdan bakınca öne doğru alında sivrilme varmı canım
Momyfat93 MomsMeteor Eğer sana anormali bi şekilde gelmiyorsa sorun etme bu alındaki belirtinin önemi olmuyo . Ama içim rahat etsin derseniz bi çocuk nüroşirurjiye götürebilirsiniz .
Zeynepalya_ve_annesi Momyfat93 oğluöunda öyleydi hatta beyin cerrahisinede gittik eğer kafa tasının arkadı normal genişliyorsa sıkıntı yok denildi ama eğer başı geç gelişir ve alnıyla beraber dar kalmaya devam ederse ameliyat denmişti şuan 8 yaşında hiçbi sıkıntısı yok