Sadece anne baba su , al diyor. Tv tablet telefon sıfır. Konuşup kendini ifade edemediği içinde sinirli hep bağırıyor hemen sinirleniyor ufacık birşeye ne yapmalıyım. Nasıl bir yol izlemeliyim ben anlamadım. Dil terapisti ile görüştüm 3 yaşa kadar bekliyoruz biz dedi seans vermeme gerek yok dedi. Oyun terapisini önerdi 1 aydır oraya gidiyoruz. Nereye gitmeliyim ne yapmalıyım