Linamoms__ Bebegim 7 ay 13 gunluk. Artik emerek doymuyo sütümde son 1 haftadır azaldı. Ek gıdadan yarım saat once emziriyorum yani emmesine rağmen doymuyo ağlıyo bu aylarda normal mi? Yani 6.aydan sonra doyma ve süt azalması normal mi kızlar
Drysmsn Linamoms__ yeterlı bez dolduruyor mu peki Benımde oğlum 8 buçuk aylık sankı bende de bır azalma var ek gıda da verıyorum ama emdıkten sonra ağlamıyor su an
Lilybaby Linamoms__ memeler artık eskisi gibi dolu olmuyor terbiye oluyor ama bebeği besleyecek kadar süt gelir merak etmeyin. Bi de daha hızlı ve dolu dolu emiyorlar doyması da hızlı oluyor. Artık önce ek gıda 1 saat sonra falan meme verebilirsiniz. Yavaş yavaş ek gıda memenin yerini alacak zaten. Kafayı takmayın bol su içmeye devam edin
Linamoms__ Önceden geceden sabaha kadar goguslerim dolar taş gibi olurdu cok degil 1 hafta oncesine kadar ama suan gece emmese bile dolmuyo cok uzgunum
Linamoms__ Drysmsn evet bezi dolu emerken doymuyo o yzden ek gıda takviyesi yapiyorum oyle anca doyuyo neden azaliyoki sut ya kafami ona taktim
Linamoms__ Lilybaby dünden beri surekli incir yeyip bol su iciyorum umarim dediginiz gibi olur icimi rahatlattiniz tesekkur ederim