Bazen idrarda protein kaçağı olabiliyor. İstenmeyen bir durum normalde. enfeksiyon sebebiyle ya da başka durumlarda karşılaşılabiliyor. Muhtemelen doktor bir süre sonra tekrar tahlil isteyecek. Tekrar protein çıkarsa idrarda, idrar toplama yapılıyor. Bir gün boyunca idrar toplanıp laboratuvara gönderiyor ona göre tedavi yapılıyor. Enfeksiyon için antibiyotik başlayabilir hemen ama. Muhtemelen enfeksiyon sebebiyledir diye düşünüyorum.