Arkadaşlar yaşadığım şehirdeki sağlık ocağımız d vitaminlerinin artık toplatıldigini dagitilmadigini demişti ve biz özel olarak almıştık.
Şimdi Ankara’dayim ailemin yanında aşıya getirdim vitamini var mı dedi az kaldı alacağım yenisini dedim , kan damlası başladın mı dedi hayır dedim bunları verdi devlet veriyor bunları diye. Ben sormayı unuttum galiba hemşire de söylemeyi unuttu bunları kullanan var mı kaçar damla kullanıyoruz? Ya da kullanmayım mi? 