Benim ilk oğlum ikizlerdi. Çok uslu, çok güleryüzlü her açıdan çok problemsiz bir bebekti. Meme bırakma, tuvalete alışma hepsine çok kolay adapte oldu. Şuan 3 buçuk yaşında hala insanlarla çok kolay iletişim kuran, çok sosyal bir çocuk. İkinci oğlum şuan 5 aylık olacak nerdeyse boğa burcu. Memeyi emmesi bile hırslı, zorla güldürüyoruz beyefendiyi. Biraz kucağa alınmasın yaygarayı koparıyor. Biz de durumlar böyle 🤭