DenizinAnnessii Cigdem61 Korktuğumuz ne varsa geliyor başımıza o yüzden asla korkma ve rahat ol. 5.5 aylık daha tadım aşaması oluyor ağırlığı mama olur tabiki. Yavaş yavaş alışacak inşallah