Newmummy222 Aya 1 hafta kaldı, 4-5 gündür meme emerken ıkınır gibi yapıyor, sesler çıkarıyor ama memeyi de bırakmıyor, devamlı ıkınma yaptığı için doğru dürüst ememiyor. Geceleri de ıkına ıkına kendini uyandırıyor Bunlar meme reddi ve uyku gerilemesi mi? Deneyimli arkadaşlar yazarsa çok sevinirim