4 ay 21 günlük bebeğim var gündüzleri sürekli uyumak istiyo sabah 8 de uyanırız en fazla yarım saat sonra uyumak için ağlar esner uykusu geliyor belli bu böyle akşama kadar devam ediyor uyandığı zaman ağlıyor yarım saat 1 saat durup tekrar uyumak istiyo geceleri de çok uyanıyo bu kadar uyuması normal mi ya gündüzleri atakdan dolayı mı böyle önceden böyle deil di bi hastalığı mı var anlamadım ki kan ve idrar testleri temiz çıktı bu durumda olan var mı atak sizi de uyku yaptı mı gündüzleri