Curlymom22 canım yaşadığın il veya ilçede sosyal yardıma gidip doğum yardımı başvurusu yapmak istiyorum diceksin onlar da form vercek. formu doldurup veriyosun. 1 ay sonra hesabında olcak diyolar e devlette doğum yardımı başvurusu yazınca çıkıcak başvurun ödeme aşamasında yazınca gidip alıyosun. yalnız ben 4.aylıkken almaya gittim vermediler. 6 aylık oldu perşembe o zaman aldım. sen yine de onların dediği tarihte sorgularsın. doğum yardımı zaten 300 TL.
emzirme ödeneği 520 olan bu yukarıda anlattığım başvurudan sonra 170 i arıyorsun emzirme ödeneği başvurusunda bulunmak istiyorum diyosun. işten yeni çıktıysan veya çalışıyosan sen başvuracaksın. ama benim gibi 1 yıldır çalışmıyorsan 120 günü geçtiyse eşin arayıp başvurcak o alcak. eşinde sgklıysa tabi bu kadar