yyasolii geçmiş olsun bebeğin hayırlı olsun ben 23mayista doğum yaptım acı eşiğim de çok dusuktur dikişlerimizin fark ettiyseniz bir başında bir sonunda dikişler var siyah benimkinde gizli dikiş her gün kantiron yağı da sür batikon da sür bende ilk 10gun iki büklüm yürüdüm sonraki 10 günde normal sağlık ocağına film gidebildim bebekle ama en iyi tam iyi oldum dediğim 40 im çıkınca ama fırsatım olsaydı dışarı filan çıksaydım daha iyi olurdu ben çıkamadım