Elnrztrk Biz 3 Ekim’de olacağız, tıp fakültesine gidip rapor istediğinde bulunduk 26 hafta doğdu oğlum haftası şartlara uyuyor ve solunum desteği almış raporunuz çıkar dediler öyle de oldu çıktı ama fiyatı ne bilmiyorum, aşıyı alıp yine tıpta vurdurucaz inşallah.