3600 doğdu kızım, 3. gün kontrolde 3200 çıktı. Hızlı kilo verdiği için mama başlattı bize doktor. 1 ay kontrolünde 3900 dü. Şu an 45 günlük mama ve meme devam ediyoruz ama biz doktor tavsiyesi ile başladık o yüzden size verin ya da vermeyin diyemem. Doktor sarılık riski gördüyse başlayın demeliydi aslında ama belki de kilo artışını normal bulmuştur bebeğimizin.