[silindi] 9 aylık bebeğim devletin verdiği ferrozinc i içmiyor çok çok ağlıyor ocean tavsiye etti doktor ama ne kadar vereceğimi söylemedi kaç damla veriyorsunuz
Femme1 [silindi] burda arkadaşlar kg başına 1 damla demişti. Bizde ocean d3 kullaniyoruz çok memnunum . 4 . Ay dan sonra demire başlıcaz ocean kullanicagim için onuda aldim 4 aylik olmayı bekliyoruz
yeniannedayi2208 [silindi] devletin verdiğini durumunuz varsa zaten kullanmayın.dişlerde çürük gibi leke yapıyor.ocean candır ve kilo başına 1 damla ☺️
Zeynepsimay [silindi] canimbizde 9 ayligiz bizimde bitti bende sordum bunu kutu içerisinde sprey var onunla 1 fis sıkıyorum ben zaten tam damlayi tutuyor geçmiş olsun eczanede bilir bunu aslinda yinede bi sor ama ben bu şekil kullaniyorum
[silindi] Zeynepsimay d vitamininde sıkabiliyorduk ama demir ilacında sprey çıkmamıştı bizde kırmızı kutuydu ocean demir ilacı spreyle sıkılabiliyor mu
Hunilininbirii [silindi] demir ilacında damlalık var sadece sprey yok. Kilo başı 1 damla verebilirsiniz