ebraz Kızlar emziriyorum galiba o yüzden kabız oldum tuvalete çıktım ama öldüm öldüm dirildim içimden bıçak çıktı sanki emzirme dönemlerinde kabızlık oluyormuş böyle yaşayanan varmı varsa nasıl çözüm buldunuz önerileriniz ?
1234_mrv Bol su için hem sütünüz çok olur hemde kabız olmazsınız birde armut iyi geliyor diye biliyorum