1234_mrv Kızlar bebeğim 16 aylık olacak yakında ama hiçbirsey yemiyor sadece emmek istiyor zorla yedirince çok ağlıyor oyun oynayarak felan yedirmeye çalışıyorum ama ağzını asla açmıyor emzirmeyi biraktirsam yemesi düzelir mi acaba
Ogulluana 1234_mrv emzirebildiğin kadar emzir canım anne sütü onun için daha faydalı bazı bebekler iştahsız oluyor emmesiyle alakalı değil bu durum doktorum öyle söylemişti
Asyaveannesi04 1234_mrv benimki de 21 aylık hasta olduk geçen hafta iştahı gitti hiç yemiyor sadece meme ben keseceğim artık🤦🏻♀️ ama sizinki biraz daha içebilir bence
tuanamoms_07 Bence emzirmeyi bırakma daha çok kesebilir. Onun yetine iştah açıcı besin takviyesi kullansan doktoruna danış önerebilir belki
1234_mrv tuanamoms_07 Bebekler için iştah açıcı besin takviyesinin olduğunu ilk defa duyuyorum 🙈 doktoruma mutlaka danışıcam teşekkür ederim ☺️
1234_mrv Asyaveannesi04 Geçmiş olsun canım benimki de öyle hastalıktan sonra yememeye başladı öncesinde az da olsa yerdi hastaninca huy değiştiriyorlar maalesef