bebegimileogreniyorum 8 aylık bebeğim soğuk algınlığı oldu çok öksürüyor dr antibiyotik vs vermedi gerek yok dedi mustela rahatlatıcı göğüs balsamı aldım sürüyorum başka ne yapabilirim.
atlassmoms bebegimileogreniyorum nebülizatör alın eczaneden bide serum suyu içine enjekte edin hava verin öksürüğe iyi geliyor , pekmez de iyi geliyor
Aaayysseee bebegimileogreniyorum tereyağlı pekmez öksürüğe birebir birde sarımsaklı zeytinyağını yapıp ayağının altına sürebilirsiniz ve bebeğinizin purelerine yoğurduna yada çorbasına mutlaka sarımsak koyup verin
bebegimileogreniyorum atlassmoms Pekmez yemiyor birşeyin içine dahi atsam nebulizatör hangi marka kullanıyorsunuz sessizmi çok sesten korkuyor bebeğim nimo marka denedim komşumun çok korktu yaptırmadı
bebegimileogreniyorum Aaayysseee Sarımsak ve pekmez yemiyor ek gıdayıda reddediyor ama yinede deniycsm teşekkürler
Sdfky bebegimileogreniyorum ben nexus markasının küçük nebilazatörünü kullanıyorum çok kullanışlı ve sessiz. İşe yarıyor gerçekten uyurken veriyorum buharını rahatlatıyor baya.