NidaKamali Kızlar 2 gün önce doğum yaptım felaket baş ağrım var geçmiyo doktorum novalgin yazmış ama emzirenler nolvagin içemez diyolar sütten geçiyomu ne yapmam lazım
yildizmom-2023 NidaKamali doktor bana parol vermisti ben nescafe içmiştim ilk gün ama simdi fayda edermi bilmem
Haticenurun_annesi NidaKamali basınız yüksekte yatacaksiniz bol kahve ve sıvı tuketeceksiniz bana doktorum bunları söylemişti hepsini de yaptım başım yüksek yattım günde 5 6 bazen daha fazla nescafe içtim bol su meyve suyu ictim çok şükür hiç ağrım olmadı
NidaKamali yildizmom-2023 bende korkup parol içtim su gibi kahve içiyorum ama faydasını görmedim beynim yerinden çıkacak sanki :((
ipegimsi NidaKamali narkozun etkisi o narkoz vücuttan atılana kadar ağrır diyorlar parol en garantisi
Begonvil__ NidaKamali bana parol plus vermişti birde ağrıdan duramayip acilde parol serum taktırdım. Doktor dümdüz yatmami ve bol su icmemi söyledi. Tabi o dikişlerle ve boyun ağrısıyla dümdüz falan yatamadım. Bol bol acı Nescafe su içtim