Nurxxx Tam çocuğa bi uyku düzeni oturttum dedim 8. Aya girmesine bi hafta kala beni çok zorluyor uykuya geçişte çok ağlıyor 8. Aya geçişte noluyor böyle ya gece on kere kalkmaya başladı 😓
Alpmomy Nurxxx aynısı bizdede var 8 Ay maalesef atak ayı uyku falan kalmadı bende o kadar yorgunum ki gece yüz kere uyanıyor yoruldum 🙁
pembeayakkabilikiz Nurxxx galiba var canım bizde haftaya 8.aya gircez uyku düzenimiz bozuldu yine gece 2 ye kadar uyumadigi oluyor çıldırıyorum 😑
Didem0101 Ayda atak mı var 😰 benimki de bir hafta sonra 8 olacak emmiyor yemiyor uyumuyor böyle yaptığı için sütüm de azaldı
Didem0101 Ozgegemen1506 uyku hala sorunlu ben anladım ki uykuyla baştan sorunlu olan sorunlu olmaya devam ediyor ama yeme içme ve memeyle arası fena değil artık 1 yaşında
Ozgegemen1506 Didem0101 peki 8 aylıkken hiçmi emmedi benimki artık nerdeyse 1 hafta olcak hiç emmiyor acaba tekrar emermi
Didem0101 Ozgegemen1506 yani 1 dk falan emerdi ben yaklaşık 15 dk sonra dikkatini dağıtıp tekrar emziririrdim 30 saniye falan emerdi abartmıyorum bu arada gerçekten öyle öyle zorla gün içinde emzirirdim işte uyuyacağı zaman uykulu halde falan biraz uzun emerdi o da maksimum 10 dk uzun dediğim ama o bıraksa siz bırakmayın ben böyle böyle emzirdim hep şimdi şükür kendi gelip istiyor
Ozgegemen1506 Didem0101 keşke 1 dk benimkide emse unutck diye korkuyorum benimki memeyi görünce kfasını geri atıp agluyor yada agzına alıp ısırıp bırakıyor inanın vicdan azabı duymaya başladım en son salı akşam emmişti çok üzülüyorum
Ozgegemen1506 Didem0101 bide bişey daha soracaktım ama bu durum ne kadr sürdü sonrasında emmesi düzeldi
Ozgegemen1506 Kediperest hiçni emmiyor acaba benimkide bir haftadır hiç emmiyor bir damla bile agzına almak istemiyor
Kediperest Ozgegemen1506 aynen öyle çok üzülüyorum eskiden emerdi şimdi noldu zaten zar zor döndürdüm memeye
Didem0101 Ozgegemen1506 her zaman yaptım hiç bırakmadım çalışıyorum o yüzden memeden almadığı sütü biberonla verdik hep