Nddru dönem dönem değişiyor ek gıda durumu. 6 aylıkken başlamıştık çok reddetti yemedi hiç. 8 aylıkken bir yemeye başladı ki şaştım kaldım kavurma tavuk kızartma köfte kuymak yetişkin insan gibi yerdi. 10 aylıkken yemeyi tamamen bıraktı sadece mamaya yöneldi 1 yaşına kadar hiç ek gıda almadı. 13 aylık gibi tekrar yemeye başladı boğaz enfeksiyonu geçirdi 1 ay yine ağzına sürmedi. Şu an 17,5 aylık sadece mama alıyor ek gıda almıyor. Ruh halleri mi çabuk değişiyor damak zevkleri mi değişiyor anlamıyorum bir ay yiyorsa iki ay yemiyor tuhaflar