T-Tuna EsraGulden diyaframa oluşan baskıdan oluyormuş. Pozisyonunu değiştirin önce geçmezse biraz emzirin.
Ozanesma EsraGulden hiçbir problem yok. Aksine iyi bir şey. Diyaframı kasılıyor; bu sayede solunumu gelişiyor. Geçireceğim diye çok uğraşmayın yani bir şey olmaz.
Ozanesma Mervvv insanlarda kursak olmaz. Kursak kuşlara özgü bir organdır. Nerden uyduruyorsunuz böyle şeyleri 😁
Mervvv Ozanesma eminimki bu dedigimi siz haric herkez anlamistir ki tek diyen ben olmamaisim midesi buyuyir anlaminda kullanilir mecazi olarak umarim anlatabilmisimdir
Kabarik EsraGulden hep oluyor biz alti aylik olduk cok azaldi ama arada yine bir iki kez oluyor boyle. Limonlu su hemen geciriyor diyolar lutfen denemeyin sadece emzirin gazini cikarn sonra geciyor eger yarim saat gecmis hala gecmemisse doktora gitmek gerekiyorms.
Aslanegeannesi EsraGulden canm biz 4 aylik olduk hergün olmasa da bizde de hala hickirik tutuyor, bebekler anne karninda bile hickiriyorlar o yuzden aliskinlar rahatsiz olmuyorlar. Buyudukce azalacaktir merak etme
Mervemrahtaha Canım benim oğlumda öyle tuttumu bırakmıyor bide doktor oyle oldugunda emzigini ver kendi tukuruguyle gecer demisti bana
Yagmuruzgar EsraGulden anne karnındada hıçkırırdı bebegim eşim inanmazdı tekme derdi doğdu her emme sonrası hıçkırırdı tüm küçüklük videoları hıçkırıklı :) çok çok fazlaydı azcık emzirince geçiyo ama çok hoşuma giderdi benim hala daha öyle 6 aylık oldu sanki tamam anne doydum diyo bana ☺️