Snglkargc_0107 ben 6aylikken çıktım 11 saatlik yola kendi arabamizla oldugumuz için rahattı. Sabah erken saatlerde çıktık araba zaten ninni gibi geldiği için güzel uyudu, uyandı oynastik falan güzeldi. Arka koltuğa yatak yaptım hep rahat uyusun hem istediği gibi debelensin diye. Dönerken gece döndük cooookkk daha rahat oldu paso uyudu sadece yemeye kalktı çok güzel geçti sıkıntı yaşamadık