Tazebabyy Kızlar annem kiracı ev sahibi hep elinden alıyor parayı bende ibandan atalım diyorum annemin telefona mobil bankacılık inmiyor ben kendi İbanımdan annemin adına para gönderebilir miyim ev sahibine ?
Aliveannesi96 Tazebabyy evet açıklama kısmına yazabilirsiniz ve mutlaka ama mutlaka ibandan atın yarın öbürgün asla ispatlayamazsınız oda kendince vergi kaçırıyor o yüzden ibana istemiyor mutlaka ibandan yollayıp kira bedeli diye isim soyismi yazın
delirmeceler Tazebabyy zaten ibandan atmanız daha makul bu devirde açıklama kısmına annenizin adı soyadı ve kira bedeli olduğunu mutlaka belirtin
Tazebabyy Aliveannesi96 Evet zaten o yüzden vermiyor ibanı ve kirayı 3 bin TL birden arttıracakmış eşimde ibandan atalım elimizde Kanıt olsun dedi o zaman ben açıklamaya yazacağım öyle mi
Storymoon Tazebabyy elden vermeyin sakın adam derki 3 aydır para vermiyorlar evden atar elden neden veriyorsunuz vermeyin