Arkadaşlar merhaba ben Almanya’da yaşıyorum adetimden iki gün geçti ve test yaptım 3 kere pozitif çıktı. Ama ara kanamam oldu ve haala geçmedi hafif lekelenmeler kızımda bir gün sürmüştü. Doktora gittim herşey için çok erken hamilesin de diyemem 19 Ekim de gel o tarih bile erken bazı şeyler için dedi. Burda ki doktorlar Türkiye’de ki gibi değil maalesef çoğu şeyi bilmiyorlar şiddetli karın ağrın olursa büyük hastaneye git dedi. Böyle uzun süren lekelenme ve testi pozitif çıkan oldu mu ???