Kizlar merhaba iyi günler. Kizimin kalbinde 2 tane delik oldugu ortaya cikti doktorum dedi ki ne kadar cabuk kilo alirsa o kadar cabuk kapanir bizde doktor tavsiyesiyle mamaya basladik zaten kilolu bi bebek degildi cok meme mama seklinde gidiyoruz golden goat kullaniyorum. Kizim 3. Ayina girdi ama 5850 cikti, o hafta hastaydi hemde rota asisi yaptirmak istiyordum doktorum dedi ki haftaya gel yapalim. Dun gittigimde 5900 cikti kilo alimi az gibi ama doktor iyi dedi tabiki doktor daha iyi bilir ama kalbinde delik oldugu icin bide kilo alinca kapanie dendigi icin inanilmaz evhamlıyım bilincli anneler bana cozum önerebilir mi acaba mamayi mi degistireyim nasil yapiyim bilemedim hic az kilo almasi canımı sıkti🥹🌸